Τα πάνω κάτω ήρθαν μερικές μέρες πριν στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, που συνεχίζεται με αποκαλύψεις που φέρνουν τα πάνω κάτω! Μάρτυρας υπεράσπισης του ηθοποιού δήλωσε πως η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους διατηρούσε σχέση με τον Πέτρο Φιλιππίδη!
Συγκεκριμένα είπε: «Έφυγα από το Εθνικό πριν 13 χρόνια… Γνώριζα τι συνέβαινε και στο ελεύθερο θέατρο…Τις καταγγέλλουσες τις είδα εδώ, δεν τις είχα δει κάπου ως ηθοποιούς, δε γνωρίζω αν είχαν πάρει κάποιον ρόλο ως ηθοποιοί… Αποκλείω να έχουν συμβεί όλα αυτά που έχουν καταγγείλει όλες αυτές οι κοπέλες… Γνωρίζω ότι η κυρία Παπαχαραλάμπους, ότι σε αυτή τη παράσταση δημιούργησε σχέση με τον κύριο Φιλιππίδη. Το γνώριζε όλο το θέατρο αυτό. Το έμαθα πριν αρκετά χρόνια…»
Βαρύγδουπες δηλώσεις… Παρόλα αυτά, επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, ακούγοντάς τες, μου ήρθαν στο μυαλό ανάλογες πληροφορίες που είχα εγώ, όπως και άλλοι δημοσιογράφοι εκείνη την περίοδο, μιας και για την σχέση του Πέτρου Φιλιππίδη και της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους τότε είχαν ακουστεί πολλά… Στα δημοσιογραφικά γραφεία είχαν ανοίξει πολλές συζητήσεις για την σχέση τους, με τις φήμες να διαρρέουν από διαφορετικές πηγές που υποστήριζαν ότι δεν ήταν αυστηρά επαγγελματική…
Κανένας όμως δημοσιογράφος δεν τόλμησε ποτέ να ψάξει και να αγγίξει την πραγματική αλήθεια και έτσι μείναμε με την απορία μέχρι σήμερα: «αυτοί οι δυο ηθοποιοί ήταν ή δεν ήταν τελικά μαζί;»
Ένα παλιό παρασκήνιο και μια κοινή θεατρική διαδρομή
Στον χώρο του θεάτρου, οι ανθρώπινες σχέσεις είναι συχνά τόσο έντονες, όσο και οι ρόλοι που οι ηθοποιοί καλούνται να υποδυθούν. Ειδικά όταν δύο άνθρωποι συνεργάζονται στενά, για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι λογικό οι προσωπικές ισορροπίες να μετατοπίζονται. Κάπως έτσι φαίνεται πως είχε διαμορφωθεί, κάποτε, και η σχέση ανάμεσα στον Πέτρο Φιλιππίδη και την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους.
Δεν είναι μυστικό πως οι δυο τους είχαν περάσει αρκετές ώρες μαζί, τόσο στις πρόβες όσο και επί σκηνής, την εποχή που συνεργάστηκαν στο θέατρο. Η χημεία τους πάνω στη σκηνή είχε σχολιαστεί θετικά από όλους, ιδιαίτερα όσοι είχαν παρακολουθήσει την παράσταση “Οι Ηλίθιοι” τη σεζόν 2000- 2001, δεν γινόταν να μην προσέξουν τις απίστευτες ερμηνείες του Πέτρου Φιλιππίδη και της νεαρής τότε πρωταγωνίστριας Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους, σε εκείνη την περίφημη κοινή τους σκηνή με τα φιλιά. Μια σκηνή που φαινόταν να ξεπερνάει το υποκριτικό τους ταλέντο και να δείχνει αληθινή…
Εκ των υστέρων αποδείχτηκε ότι οι περισσότεροι ψίθυροι από αυτούς που ακουγόντουσαν όλο και πιο έντονα, προφανώς είχαν παραπάνω δόσεις κουτσομπολιού, και σχεδόν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Άλλωστε ήταν και η εποχή τέτοια που το gossip ήταν σε μεγάλη άνθιση.
Φυσικά κανένας από τους πρωταγωνιστές δεν επιβεβαίωσε ποτέ αν ίσχυε κάτι περισσότερο ανάμεσά τους, εξάλλου δεν τους ρώτησε και κανένας ποτέ ούτε μεταξύ σοβαρού και αστείου, Το συγκεκριμένο θέμα άλλωστε ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητο, αφού ο Πέτρος Φιλιππίδης εκείνη την περίοδο ήταν ήδη παντρεμένος με την Ελπίδα Νίνου.
Και δεν ήταν μόνο ο γάμος του που έπρεπε να μείνει στο απυρόβλητο ώστε να μην διαταραχτεί η οικογενειακή του ζωή, ήταν και ο ίδιος εκείνη την περίοδο ένα πρόσωπο ιδιαίτερα “προστατευμένο” από τα ΜΜΕ, αφού η “γραμμή” από μεγάλα στελέχη καναλιών, ήταν να ασχολούμαστε μόνο με τα επαγγελματικά του και ελάχιστα με τα προσωπικά του.
Μια σχέση που έμεινε μακριά από τα φώτα
Τι και αν πέρασαν πολλά χρόνια, οι φήμες έμειναν απλά φήμες και κανένας δημοσιογράφος δεν θέλησε να βάλει το χέρι του στην φωτιά και να παίξει μαζί της. Η σχέση αυτή – και να υπήρξε όπως φημολογείτο – αντιμετωπίστηκε με διακριτικότητα από όλα τα Μέσα. Εξάλλου όταν πρόκειται για ανθρώπους που έχουν αφήσει το αποτύπωμά τους στο καλλιτεχνικό στερέωμα, είναι καλό να θυμόμαστε πως η προσωπική τους ζωή είναι μέρος μιας μεγάλης διαδρομής – με στιγμές φωτεινές αλλά και άλλες που επιλέχθηκαν να μείνουν στο παρασκήνιο.
Μνήμες που επανέρχονται με νέο φως
Το όνομα του Πέτρου Φιλιππίδη ήρθε ξανά στο προσκήνιο τα τελευταία χρόνια με αφορμή τις καταγγελίες που ο ίδιος αντιμετώπισε, μεταξύ άλλων και από την Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους. Η συγκυρία αυτή έκανε πολλούς να ανατρέξουν στο παρελθόν, ψάχνοντας συνδέσεις, στιγμές και παλιές συνεργασίες.
Η αλήθεια όμως είναι πως, ανεξαρτήτως όσων έχουν ειπωθεί ή ακουστεί, η δημόσια τοποθέτηση της ηθοποιού στο δικαστήριο και στα ΜΜΕ έγινε με αξιοπρέπεια, νηφαλιότητα και καθαρότητα. Δεν βασίστηκε ποτέ σε προσωπικά συμφραζόμενα. Κι αυτό δείχνει και τον τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διαχειριστεί τη συνολική της στάση.
Η κατάθεση της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους στο ΣΕΗ προκάλεσε αποτροπιασμό, περιγράφοντας τα όσα κακοποιητικά έζησε στα πλαίσια ης συνεργασίας της με τον Πέτρο Φιλιππίδη για την παράσταση «Οι Ηλίθιοι» την σεζόν 2000-2001.
«Μέσα στο χώρο του καμαρινιού μου, του οποίου κλειδιά διατηρούσε ο ίδιος στην κατοχή του καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας μας, μπαινοβγαίνοντας χωρίς να χτυπά την πόρτα μου και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω όπως έμπαινε, ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειας μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, 24ων ετών, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.
Πέραν των εν λόγω πράξεων, με τις οποίες προσέβαλλε κατ’ εξακολούθηση τη γενετήσια αξιοπρέπειά μου και μέσα στο πλαίσιο της νοσηρής επιθυμίας του να με μειώνει και να με ταπεινώνει συστηματικά με διάφορους τρόπους, αρκετές φορές εισερχόταν στο καμαρίνι μου, ενώ βρισκόμουν μέσα σε αυτό με κλειστή την πόρτα, κατέβαζε το παντελόνι του και ουρούσε επιδεικτικά στο νιπτήρα του καμαρινιού μου, ο οποίος βρισκόταν ακριβώς πίσω από εκεί που καθόμουν.
Κάθε φορά που υπήρχε ένας δικός μου άνθρωπος στην παράσταση και στο έργο υπήρχε μια σκηνή με φιλί, εκείνος με φιλούσε με βία, προκαλώντας αίσθημα απέχθειας στο κοινό. Όλο αυτό το αίσθημα επεδείκνυε όταν ερχόταν και ο τότε σύντροφός μου να δει την παράσταση, πιάνοντάς με σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντας αυτά τα ανάρμοστα φιλιά.
Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Επίσης, ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου έτσι μια συνεχή ανησυχία, που έφτανε μερικές φορές στα όρια του τρόμου, αφού ειλικρινά δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση και φοβόμουν ότι είναι ικανός για τα πάντα, όπως μου είχε αποδείξει με τις πράξεις του. Μόνο σε ελάχιστους φίλους μου είχα εκμυστηρευτεί κάποια από τα πιο σοβαρά και τραυματικά περιστατικά. Ξεκίνησα να κάνω συστηματική χρήση αλκοόλ προκειμένου να ανταπεξέλθω σε όσα τραυματικά βίωνα. Ξεκινούσα να πίνω καθημερινά, λίγες ώρες προτού πάω στο θέατρο, ώστε να μπορώ, όπως εσφαλμένα νόμιζα τότε, να διαχειριστώ με λιγότερο πόνο την κατάσταση που βίωνα»
Πηγή: Youweekly.gr
Πηγή Άρθου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.