Στα τέλη του έτους αναμένεται να ολοκληρωθεί από τη Mytilineos, ο οδικός άξονας της Αμβρακίας Οδού.
Στο παραπάνω χρονοδιάγραμμα φαίνεται πως συγκλίνει και η πρόσφατη απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να παρατείνει τη χρονική προθεσμία της σύμβασης κατασκευής μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
Μέχρι σήμερα έχουν παραδοθεί τα 17 χλμ. (παράκαμψη Αμφιλοχίας), από τα 49 χιλιόμετρα του οδικού άξονα, προϋπολογισμού 160,5 εκατ. ευρώ.
Με την παράδοση της Παράκαμψης άλλαξαν συνολικά οι οδικές μεταφορές, στο κομμάτι από την Ιόνια Οδό και δυτικά της περιοχής της Αμφιλοχίας.
Απαλλάχθηκε το κέντρο της πόλης από την κυκλοφορία των οχημάτων που διέρχονται από και προς τη δυτική ακτή και τα νησιά του Ιονίου, ενώ βελτίωσε τις μετακινήσεις και αναβάθμισε την ασφάλεια.
Παράλληλα, με τη λειτουργία της παράκαμψης της Αμφιλοχίας, μειώθηκε ο χρόνος ταξιδιού οδικώς από την Αθήνα έως την Πρέβεζα και τη Λευκάδα.
Ειδικότερα, εξοικονομούνται πλέον περίπου 25 λεπτά μετακίνησης κατά την κύρια διεύθυνση της παράκαμψης Αμφιλοχίας, δηλαδή από Ιόνια οδό έως Λουτράκι, ενώ έχει επιτευχθεί μείωση της απόστασης κατά 7 χιλιόμετρα, με προφανή οφέλη για τη κατανάλωση καυσίμων και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των μετακινήσεων.
Ο νέος άξονας μήκους 48,5 χιλιομέτρων έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου και διαθέτει 2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Επιπλέον, περιλαμβάνεται ως έργο προαίρεσης, που έχει ενεργοποιηθεί, η απευθείας σύνδεση της απόληξης του οδικού άξονα Άκτιο–Αμβρακία με την Ιόνια Οδό, στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίο.
Με την αποπεράτωση και λειτουργία του συνόλου του νέου αυτοκινητόδρομου η διαδρομή Λευκάδα-Αθήνα θα μειωθεί σε περίπου 3 ώρες και 20 λεπτά ενώ θα μειωθούν αντίστοιχα και οι αποστάσεις προς Άκτιο, Πρέβεζα, Ηγουμενίτσα.
Πηγή: Capital.gr
Πηγή Άρθου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.