Η H&M ανακοίνωσε το τέλος των δωρεάν επιστροφών προϊόντων που έχουν αγοραστεί online και πλέον χρεώνει όσους δεν θέλουν να κρατήσουν τα προϊόντα.
Η αρχή γίνεται στη Βρετανία, όπου οι πελάτες καλούνται να πληρώσουν 1,99 λίρες (περίπου 2,30 ευρώ) για να επιστρέψουν τα δέματα, είτε στο κατάστημα, είτε ηλεκτρονικά. Το κόστος αφαιρείται από την επιστροφή χρημάτων τους. Ωστόσο, οι επιστροφές εξακολουθούν να είναι δωρεάν για τα μέλη της H&M.
«Είναι ενδιαφέρον ότι οι εταιρείες φαίνεται να το κάνουν κρυφά, αλλά είναι λογικό να το κάνουν» δήλωσε το BBC ο ειδικός σε θέματα λιανικού εμπορίου Jonathan De Mello.
«Οικονομικά, έχει λογική, καθώς αποθαρρύνει τους αγοραστές από το να αγοράζουν μαζικά προϊόντα στο διαδίκτυο και στη συνέχεια να επιστρέφουν την πλειονότητά τους. Αυτό ήταν ένα πραγματικό πρόβλημα για τις εταιρείες».
Εκτίμησε πως παρότι η απόφαση θα δυσαρεστήσει τους πελάτες, οι περισσότεροι θα κατανοήσουν την ανάγκη των εταιρειών να επιβάλουν τις χρεώσεις. Από την άλλη, επεσήμανε πως η απόφαση μπορεί να επιβαρύνει ορισμένες ομάδες, όπως άτομα με κινητικές δυσκολίες, που αδυνατούν να ψωνίσουν στα καταστήματα.
Στην ιστοσελίδα της H&M διευκρινίζεται πως η χρέωση των σχεδόν 2 λιρών δεν θα ισχύει για ελαττωματικά προϊόντα ή για λάθος αποστολές. Κάλεσε, δε, τους πελάτες να αναγράφουν τους λόγους της επιστροφής ώστε να μην πληρώνουν.
Πηγή Άρθου
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.